Teslimat Şartları

Lojistik nedenlerden dolayı aynı siparişteki bazı ürünler ayrı ayrı gönderilebilir. Bu, ürünlerinizi birkaç farklı paket halinde alabileceğiniz anlamına gelir. En hızlı ve hatasız teslimatı sağlamak için siparişinizi tamamlarken teslimat adresinizi dikkatlice kontrol edip doğru girdiğinizden emin olun.

Müşteri tarafından eksik veya hatalı adres girilmesi sonucunda kaybolan gönderilerden sorumlu değiliz. Teslimat sorunlarını önlemek için teslimat bilgilerinizin doğru olduğundan emin olmanız çok önemlidir.

Sipariş verirken, ücretsiz kargo seçeneği dahil olmak üzere teslimat yöntemini seçebilirsiniz. Bu durumda ürün, yurt dışındaki tedarikçiden gönderilecektir.

Siparişlerin işleme alınma süresi, sipariş verildikten sonra ortalama 2–5 iş günüdür. Bundan sonra tahmini teslimat süresi 5–9 iş günüdür. Bu süreler yaklaşık değerlerdir ve kesin teslim tarihlerini garanti edemeyiz.

Siparişiniz işlendiğinde sizin için bir takip numarası oluşturup, gönderi onay e-postası ile size ileteceğiz.
Eğer 5 iş günü içinde takip numarasını almazsanız, lütfen sipariş numaranızı belirterek bize e-posta gönderin: support@arctiqo.se

Siparişinizi mümkün olan en kısa sürede teslim etmek için elimizden geleni yapıyoruz, ancak resmi tatiller, doğal afetler, taşımacılık sektöründeki grevler veya kontrolümüz dışındaki diğer olaylar nedeniyle gecikmeler yaşanabilir.

Teslimat süresi 45 iş gününü aşarsa, memnuniyetinizi sağlamak için tam para iadesi sunuyoruz.

Teslimatla ilgili beklentilerinizi karşılamayı veya aşmayı taahhüt ediyoruz. Ekibimiz her zaman ürünleri öngörülen sürede veya daha erken teslim etmeye çalışmaktadır.

Teslimat süreciyle ilgili sorularınız veya endişeleriniz olursa, her zaman bizimle iletişime geçebilirsiniz: support@arctiqo.se